VOOR HET ALLERBESTE RESULTAAT
Op uw klantcontactcentrum is elke dag anders. Een optimale bezetting creëren is daarom vaak een uitdaging. Onze gedreven talenten ondersteunen uw vaste formatie op uw KCC. Ze zijn inzetbaar op telefonie, balie, administratie en webcare.  Planning en roostering zijn hierin essentieel. U kunt ons altijd bellen, ook voor ad-hoc vragen, zonder afnameverplichting.

Wij werken graag met u samen om uw optimale bezetting te realiseren.

Optimale bezetting

VINDEN VAN HET JUISTE TALENT
Ons dedicated recruitment orgaan levert maandelijks meer dan 500 sollicitanten en 100 aangenomen kandidaten op. Door een gedegen wervings- en selectiebeleid verbinden we alleen de allerbeste talenten aan uw organisatie.

  • Telefonische screening
    Door onze recruiter
  • Aethon Talent Pitch
    Een virtuele testomgeving waarin getoetst wordt op de juiste competenties d.m.v. testing en gaming
  • Sollicitatiegesprek
    Na het succesvol afronden van de Aethon Talent Pitch wordt de kandidaat uitgenodigd voor een gesprek

OPLEIDEN VAN TALENT
Wij enthousiasmeren, begeleiden en inspireren talent. Tijdens hun studie en carrière. Voordat ze bij u aan het werk gaan, leiden we ze op. Ons opleidingstraject is in samenwerking met Habitask op maat gemaakt voor werken bij uw organisatie.

Onze talenten doorlopen vier stappen voordat ze zelfstandig bij u aan de slag gaan.

Stappenplan