Jouw uitdaging

Wil jij jezelf verder ontwikkelen binnen de publieke sector en jouw carrière een vliegende start geven? Je krijgt de kans om aan de slag te gaan als Klant contact medewerker in de regio Dordrecht en meer ervaring op te doen binnen de publieke sector.

Aethon ondersteunt woningcorporaties op hun klant contact center. Je krijgt de kans om aan de slag te gaan als KCC medewerker bij een woningcorporatie in jouw regio. Hierbij ben je verantwoordelijk voor telefonie en administratieve werkzaamheden.

Deze functie zorgt ervoor dat je effectief leert communiceren. Je bent namelijk het eerste aanspreekpunt voor huurders die bellen met vragen, problemen en/of klachten. Je staat een grote diversiteit aan huurders te woord en geeft advies over uiteenlopende onderwerpen.

Aethon geeft je de kans om alvast een kijkje te nemen bij een moderne en maatschappelijke onderneming. Dit is dé manier om te laten zien wat je in huis hebt en alvast een waardevol netwerk op te bouwen voor de toekomst.

Jouw talent

  • Minimaal HBO-niveau
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar, meer mag altijd
  • De uren worden verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Ervaring met telefonie is een pré
  • Bereidheid tot reizen