EEN PARTNER DIE ONS BEGRIJPT
Op ons KlantContactCenter (KCC) kunnen we met onze vaste bezetting niet inspelen op de fluctuerende call-flow op onze eerstelijns-functies. Er is daarom behoefte aan meer mensen, die flexibel inzetbaar zijn om piekmomenten op te vangen. Het blijkt voor veel flexorganisaties erg lastig om geschikte werknemers te leveren. We liepen er vaak tegenaan dat zij zich niet verdiepten in onze organisatie en moeite hadden met onze gewenste flexibiliteit. In Aethon vonden wij een partner die ons begrijpt en onze behoefte aan kennis & flexibiliteit kan invullen.

Aethon biedt ons een prettige cultuurinbreng van jonge mensen met een kritische blik.
Michael Hulshof, teammanager KCC bij Gemeente Haarlemmermeer

SNEL VAN BEGRIP
Aethon gaf ons direct een goed gevoel, een gevoel van begrip. Samen met Aethon werkten we aan de ontwikkeling van een flexibele schil rondom het KCC. De ultieme flexibiliteit die Aethon biedt hebben wij niet eerder meegemaakt. Daarnaast spreekt de pool-gedachte ons erg aan. Dit leidt tot een kruisbestuiving van ervaringen die opgedaan zijn bij andere gemeenten. We zijn erg tevreden met de medewerkers die Aethon aanlevert: Snel van begrip, veel persoonlijkheid en ondanks hun leeftijd een aangename dosis levenservaring.

KOSTELOOS OP- EN AFSCHALEN
Aethon biedt ons ultieme flexibiliteit met vooropgeleide medewerkers, waardoor pieken op ons KCC makkelijk kunnen worden opgevangen. De mogelijkheid om kosteloos te kunnen op- en afschalen voelt goed. Aethon is een begripvolle partner en biedt ons een prettige cultuurinbreng van jonge mensen met een kritische blik.