De stap naar een breed converserende gemeente of woningcorporatie


U staat als organisatie met een publieke taak middenin de samenleving. U heeft dan ook brede interactie met uw burgers of huurders. Dit contact wilt u natuurlijk zo klantvriendelijk en doelgericht mogelijk. In de meeste situaties betekent dat een juiste mix van telefonisch, fysiek én online contact.

Meer online
Aethon helpt u graag de traditionele communicatie in een modern jasje te steken. De belangstelling voor webcare en ander online contact neemt toe. Naast de traditionele kanalen komen vragen veel frequenter binnen via Facebook, Twitter, WhatsApp of livechat. Het afgelopen jaar is het aantal gestelde vragen via social media zelfs gestegen met ruim 50%!

Aethon's 'next generation' helpt
Aethon heeft deze ontwikkeling op de voet gevolgd. Daarom zijn wij sinds recent landelijk gestart met het bijscholen van KCC-medewerkers tot webcaremedewerker. De ‘next generation’ helpt uw huidige personeel een stap verder naar een breed converserende gemeente of woningcorporatie.

Webcare specialisten inzetten?

Op zoek naar extra capaciteit voor uw organisatie? Laat dan hieronder uw gegevens achter en één van onze accountmanagers zal u terugbellen voor het inplannen van een afspraak.

ONZE WEBCARE-SPECIALISTEN 

  • Dragen zorg voor alle communcatie via social media;
  • Worden door Aethon opgeleid om vragen snel, correct en adequaat te behandelen;
  • Beschikken over oplossend vermogen;
  • Zijn 'social' vaardig en hebben kennis van webcare-tools.



"De medewerkers van Aethon hebben na een gedegen training de specifieke webcarecompetenties snel onder controle. Daarnaast zijn ze in staat andere medewerkers op de afdeling te helpen en te stimuleren in het gebruik van de webcare-tools."

Jaap van Beelen - teamleider KCC - Dunavie te Katwijk