Jouw uitdaging

Als medewerker klantcontact / frontoffice medewerker ben jij het visitekaartje van de gemeente. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en andere instellingen tijdens baliewerkzaamheden of wanneer zij bellen met vragen, klachten en/of problemen.

JOUW DAG
Je weet alles over reisdocumenten, waardoor je 's ochtends een hoop mensen kunt helpen met hun vakantieplannen. 

Juridische zaken en vergunningen schrikken jou niet af. Ook vind je het geen probleem om administratie af te handelen. Gedurende de dag leer je zo steeds iets effectiever te communiceren en om op een dienstverlenende manier zoveel mogelijk klanten te helpen. 

Kortom: het is een leuke afwisselende (bij)baan waarbij je de kans krijgt om alvast relevante werkervaring op te doen in de publieke sector tijdens je studie en op deze manier te bouwen aan je netwerk en cv.

Jouw talent

  • Je bent enthousiast en representatief
  • Je volgt een studie of bent afgestudeerd op hbo- of wo-niveau
  • Je bent 16-24 uur per week beschikbaar, verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Je hebt ervaring met telefonie
  • Je vindt het prima om te reizen voor je werk