Jouw uitdaging

Heb jij al klantcontact ervaring opgedaan binnen een woningcorporatie en ben je opzoek naar een nieuwe uitdaging? Dan is deze vacature echt iets voor jou!
 
In de functie KCC medewerker bij een woningcorporatie mag jij laten zien hoe goed jij bent in multitasken en effectief communiceren. Je informeert huurders over de dienstverlening en geeft advies over uiteenlopende onderwerpen. Reparatieverzoeken, vragen over huurcontracten of mensen helpen met het zoeken naar een woning is iets waar jij veel voldoening uithaalt! Huurdersvragen probeer je zoveel mogelijk naar volle tevredenheid tijdens het eerste contact af te handelen. 
 
Samen met je collega’s van het KCC zorg je voor een optimale telefonische bereikbaarheid van de woningcorporatie. Je onderscheidt je door jouw dienstverlenende instelling en stelt de klant altijd centraal. Je hebt een proactieve houding, zowel richting de huurders als de (interne) klant.
 
Jouw opgedane klantcontact kennis kan jij bij Aethon optimaal benutten. Start vandaag, ontstijg jezelf!

Jouw talent

  • Je volgt een (deeltijd) studie of bent afgestudeerd op hbo- of wo- niveau
  • Je hebt minimaal 1 jaar woningcorporatie ervaring 
  • Je bent wekelijks minimaal 16 uur beschikbaar, op doordeweekse dagen (tussen 08.00-17.30)
  • Je zoekt een baan voor de minimale periode van 1 jaar
  • Je bent bereid om maximaal een uur te reizen voor je werk