• Dienstverband 16 uur per week
  • Standplaats Zutphen
  • Contractvorm Bijbaan
  • Opleiding HBO/WO/

Jouw uitdaging

Samen met jouw collega’s van het Klant Contact Center zorg je ervoor dat jullie woningcorporatie telefonisch goed bereikbaar is. Lees snel verder over deze topjob waarin je mensen mag helpen en lekker krijgt betaald!

JOUW DAG
08.00 UUR Lekker vroeg uit de veren. Heerlijk! Je kunt rustig opstarten, want het eerste telefoontje komt pas om 8.30 uur. Er belt een student over een kapotte cv-installatie. Je maakt een afspraak voor de technische dienst.

10.15 UUR Er komen veel telefoontjes over diverse onderwerpen. Druk! Maar de tijd vliegt zo. Dat is fijn. Meneer Özmin belt bijvoorbeeld met een vraag over huurtoeslag. Je verwijst meneer netjes door naar De Belastingdienst.

13.00 UUR Caesar salad was een goeie lunch. Kroketje erbij moet kunnen. Balansdag is pas morgen. Je gaat verder en krijgt een vraag over huurrechten. Dit zat in je training, dus dit weet je! Zo kan je mevrouw Schaafsma in één keer goed helpen.

15.00 UUR De laatst paar uur behandel je binnengekomen e-mails. Je laat je collega’s meelezen om fouten te voorkomen. Zo leer je ook dingen nog van elkaar en bouw je stiekem aan waardevol netwerk voor de toekomst. Chill!

16.30 UUR Weer een dag voorbij! Je hebt weer een kans benut om jezelf te laten zien in een belangrijke, maatschappelijke onderneming. Goed bezig!

Jouw talent

  • Je hebt minimaal HBO-niveau
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar, verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Ervaring op telefonie/ callcenter is een pré
  • Je bent bereid om te reizen

 

Herken jij jezelf in deze functie? Reageer dan direct!

Wij bieden jou

  • Een goed betaalde & uitdagende functie binnen de publieke sector
  • Een gezellige en informele werksfeer
  • Werkervaring opdoen en je netwerk opbouwen bij woningcorporaties
  • Serieuze cv-opbouw
  • Trainingen en opleidingen
  • Flexibiliteit, dus goed te combineren met jouw eventuele studie
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Met de Aethon-app kun je gemakkelijk je beschikbaarheid en je gewerkte uren regelen

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij)banen bij woningcorporaties. Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling; iedere nieuwe medewerker volgt een opstapcursus en na jouw afstuderen wordt er zelfs gekeken naar de eventuele doorgroeimogelijkheden. Het is dus meer dan een bijbaan alleen: een echte kickstart van jouw carrière!

Deze talenten gingen je voor:

  • Sjoerd Bakker

    Sjoerd Bakker

    Afgestudeerd EIP en medewerker Front-office & Klantcontact

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

Topvacatures