• Dienstverband 40 uur per week
  • Standplaats Eindhoven
  • Contractvorm Fulltime
  • Opleiding HBO/WO/

Jouw uitdaging

Je bent een echte duizendpoot en daar zijn onze klanten in jouw regio heel erg blij mee! Deze klanten, gemeenten en woningcorporaties, hebben namelijk dagelijks mensen nodig die flexibel in te zetten zijn. Als planner vul jij die diensten in.

Je hebt een signaleringsfunctie: zie jij verbeterpunten of kansen, dan geef je dit meteen door aan de juiste personen zodat zij actie kunnen ondernemen. Je denkt in oplossingen en krijgt er energie van zowel de klant als de medewerker tevreden te stellen.

JOUW DAG
08.00 UUR  Je start lekker vroeg vandaag. Met een heerlijke bakje koffie ga je aan de slag met de binnengekomen ziekmeldingen en spoedaanvragen. Je belt je medewerkers, met de vraag of ze ad-hoc een dienst kunnen oppakken. Dan vertel je de klant wat daarvan gelukt is.

09.30 UUR  Je beantwoordt de vele telefoontjes en mails van klanten en medewerkers. Daarvoor ben je het aanspreekpunt van de afdeling.

12.30 UUR  Als de ochtenddrukte voorbij is, en je lunch-salade met avocado is op, dan haal je gegevens van jouw regio op. Deze heb je nodig bij jouw wekelijkse overleg met je accountmanager en recruiter.

13.30 UUR  Je licht je collega’s in over eventuele knelpunten, zoals een te krappe medewerkerspool waardoor je diensten nog niet hebt kunnen vullen, een no-show van een medewerker of een klant die plotseling minder uren aanvraagt.

De recruiter praat jou volledig bij over de medewerkers en de accountmanager vertelt je alles over potentiële nieuwe klanten.

15.00 UUR  Na het overleg ga je snel weer aan de slag. Er moet flink gepuzzeld worden om de beschikbaarheid van de medewerkers perfect te laten passen bij de aanvraag van de klant.

16.30 UUR  Je werkdag zit erop! Je besluit nog een half uurtje te blijven om een collega te helpen. Gelukkig vind je dit werk hartstikke leuk!

Jouw talent

  • Je bent in het bezit van een hbo-diploma;
  • Je woont in de omgeving van Eindhoven;
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Je hebt 0 tot 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je kunt goed organiseren en communiceren;
  • Je hebt een flinke dosis commercieel inzicht;
  • Je bent assertief en je werkt effectief samen;
  • Je bent nauwkeurig in het verwerken van administratie. Je houdt het overzicht en kunt goed prioriteiten stellen.

Zien we jou volgende week?
Stuur je motivatiebrief samen met je cv in via onze website. Heb je vragen neem dan contact op via carriere@aethon.nl, t.a.v. Melissa van der Meer, bel naar het telefoonnummer 088 035 1500.

Wij bieden jou

  • Salaris | AethonGoed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Mobiel van de zaak | AethonLaptop en Iphone 6s
  • Gezellige werksfeer bij AethonEnthousiaste collega’s
  • Salaris---AethonDe vrijdagmiddagborrel en befaamde Aethon-trips en -events
  • Doorgroeimogelijkheden bij AethonWerken bij het leukste talentontwikkelbedrijf van Nederland
  • Trainingen en opleidingen | AethonJouw talent maken we groter door gerichte opleiding, coaching en begeleiding

Over Aethon

Aethon leidt talent in goede banen. Wij verbinden hoogopgeleide en ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij)banen in de zorg en publieke sector. Steeds meer organisaties maken gebruik van onze startklare medewerkers. Daarnaast zijn we voor de vijfde keer op rij trotse winnaar van de FD Gazellen Award voor supersnelle groei.

Deze talenten gingen je voor:

  • Sjoerd Bakker

    Sjoerd Bakker

    Afgestudeerd EIP en medewerker Front-office & Klantcontact

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

Topvacatures