• Dienstverband 40 uur per week
  • Standplaats Rijswijk
  • Contractvorm Fulltime
  • Opleiding HBO/WO/

Jouw uitdaging

Je bent een echte duizendpoot en van alle markten thuis. Je kunt goed organiseren, je bent communicatief vaardig, je bent nauwkeurig in het verwerken van administratie en beschikt over een flinke dosis commercieel inzicht. Onze klanten, gemeenten en woningcorporaties, hebben dagelijks behoefte aan flexibele inzet. Als planner ben je samen met je regiomanager en je recruiter verantwoordelijk voor het invullen van de aangevraagde diensten in je regio. Je hebt een signaleringsfunctie: zie jij verbeterpunten of kansen, dan geef je dit meteen door aan de juiste personen zodat er direct actie ondernomen kan worden. Je onderhoudt dan ook intensief contact met zowel je klanten en medewerkers als je collega’s. Je denkt in oplossingen en krijgt er energie van zowel de klant als de medeweker tevreden te stellen.

Is dit jouw ideale dag?

Je start lekker vroeg om 8.00 uur om meteen aan de slag te gaan met de binnengekomen ziekmeldingen en spoedaanvragen. Samen met je collega’s van de planning bel je medewerkers op met de vraag of ze ad-hoc een dienst op kunnen pakken en licht je de klant in over de resultaten. Als eerste aanspreekpunt van de afdeling beantwoord je vele telefoontjes en mails van zowel klanten als medewerkers met uiteenlopende vragen. Als de ochtenddrukte voorbij is, haal je cijfers en gegevens van jouw regio op ter voorbereiding van het overleg dat je wekelijks voert met je regiomanager en recruiter. Je licht je collega’s in over eventuele knelpunten: een te krappe medewerkerspool waardoor je diensten nog niet hebt kunnen vullen, een no-show van een medewerker of een klant die plotseling minder uren aanvraagt. Daarbij brengt de recruiter je volledig op de hoogte van ontwikkelingen rondom de medewerkers en kan de regiomanager je alles vertellen over potentiële nieuwe klanten. Na afloop van het overleg ga je snel weer aan de slag. Er moet flink gepuzzeld worden om de beschikbaarheid van de medewerkers perfect te laten passen rond de aanvraag van de klant.

Jouw talent

  • Je bent in het bezit van een hbo-diploma
  • Je woont in de Randstad
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • Je hebt 0-2 jaar relevante werkervaring
  • Je kunt goed organiseren en je bent communicatief zeer vaardig
  • Je hebt een assertieve persoonlijkheid en je kunt op effectieve wijze samenwerken
  • Je bent nauwkeurig in het verwerken van administratie. Je houdt het overzicht en kunt goed prioriteiten stellen.

Zien we jou volgende week?

Stuur je motivatiebrief samen met je cv in via onze website. Heb je vragen neem dan contact op via carriere@aethon.nl, t.a.v. Melissa van der Meer. Kunnen jouw vragen echt niet per mail gesteld worden, dan kun je bellen of Whatsappen naar het telefoonnummer 06-31995803.

Wij bieden jou

  • Goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Laptop en Iphone 6s
  • Enthousiaste collega’s
  • De vrijdagmiddagborrel en befaamde Aethon trips en events
  • Werken bij hét talentontwikkelbedrijf van Nederland: jouw talent maken we groter door gerichte opleiding, coaching en begeleiding

Over Aethon

Aethon leidt talent in goede banen. Wij verbinden hoogopgeleide en ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij)banen in de zorg en publieke sector. Steeds meer organisaties maken gebruik van onze startklare medewerkers. Daarnaast zijn we voor de vierde keer op rij trotse winnaar van de FD Gazellen Award. We zijn één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland.

Deze talenten gingen je voor:

  • Sjoerd Bakker

    Sjoerd Bakker

    Afgestudeerd EIP en medewerker Front-office & Klantcontact

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

Topvacatures