• Dienstverband 32 uur per week
  • Standplaats Regio Veenendaal
  • Contractvorm Parttime
  • Opleiding HBO/WO/

Jouw uitdaging

Aethon ondersteunt woningcorporaties op hun Klant Contact Center (telefonie, balie & receptie). Bij de woningcorporaties sta jij een grote diversiteit aan klanten te woord. Dit is de perfecte manier om jouw communicatieve vaardigheden te vergroten en op een dienstverlenende manier zoveel vragen van klanten te kunnen beantwoorden.

Kortom, hou je van afwisseling en vind je het leuk om met verschillende mensen contact te hebben, dan is dit wat voor jou! Wacht niet te lang en solliciteer direct via onderstaande button!

Jouw talent

  • Minimaal HBO-niveau;
  • Beschikbaar op maandag tot en met donderdag van 08.00 tot 16.30 uur;
  • Ervaring met telefonie / callcenter is een pré;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Energieke en enthousiaste uitstraling;
  • Zeer accuraat en nauwkeurig kunnen werken;
  • Ervaring met Empire is een pré.

Wij bieden jou

  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen de publieke sector;
  • Een gezellig informele werksfeer;
  • Een training om je zo goed mogelijk voor te bereiden op het werk bij een woningcorporatie;
  • Een goed salaris.

Over Aethon

Deze talenten gingen je voor:

  • Sjoerd Bakker

    Sjoerd Bakker

    Afgestudeerd EIP en medewerker Front-office & Klantcontact

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

Topvacatures