• Standplaats Zoetermeer
  • Contractvorm Bijbaan
  • Opleiding HBO/

Jouw uitdaging

Aethon kijkt uit naar kandidaten die hun carrière een vliegende start willen geven. Je krijgt de kans om werk en studie te combineren als medewerker van de servicedesk bij een ambitieuze en dynamische organisatie. 

Het team van de servicedesk is verantwoordelijk voor de meldingen en vragen die telefonisch en per e-mail binnenkomen vanuit met name leerbedrijven, onderwijsinstellingen en studenten. In de rol van medewerker servicedesk ben je hier samen met een team collega's verantwoordelijk voor en leg je de handelingen vast in het registratiesysteem. 

Je staat in contact met verschillende doelgroepen. Je vormt de schakel tussen het bedrijfsleven, het beroepsonderwijs en de studenten. Jullie werken samen om studenten de beste praktijkopleiding te geven met uitzicht op een baan. Je fungeert als het eerste telefonische aanspreekpunt voor zowel de studenten, als de stagebedrijven. Je staat constant op een dienstverlenende manier met hen in contact en leert op een effectieve manier alle vragen te beantwoorden.

Daarnaast ben je goed in staat om een zakelijk gesprek te voeren met een leerbedrijf of onderwijsinstelling, maar weet je ook gestalte te geven aan de samenwerking met de studenten. 

Jouw talent

  • Je volgt een studie op HBO niveau
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar, verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Ervaring met telefonie of klantcontact is een pré

Wij bieden jou

  • Afwisselende werkzaamheden | AethonEen afwisselende en uitdagende functie
  • Gezellige werksfeer bij AethonEen gezellige en informele werksfeer
  • Trainingen en opleidingen | AethonEen training om je zo goed mogelijk voor te bereiden op het werk
  • Werktijden | AethonFlexibiliteit, waardoor de functie goed te combineren is met jouw eventuele studie

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij) banen in de publieke sector. Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling; iedere nieuwe medewerker volgt een opstapcursus en na jouw afstuderen wordt er zelfs gekeken naar de eventuele doorgroeimogelijkheden. Het is dus meer dan een bijbaan alleen: een echte kickstart van jouw carrière en opstap voor de toekomst!

Deze talenten gingen je voor:

  • Sjoerd Bakker

    Sjoerd Bakker

    Afgestudeerd EIP en medewerker Front-office & Klantcontact

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

Topvacatures