• Dienstverband 24 uur per week
  • Standplaats Papendrecht, Breda
  • Contractvorm Parttime
  • Opleiding HBO/MBO/WO/

Jouw uitdaging

Met jouw klantvriendelijkheid en dienstverlening zorg je ervoor dat de burger tevreden de deur uit loopt. Als hét aanspreekpunt van een gemeente sta jij burgers aan de balie met plezier te woord. Naast informeren en adviseren help jij bij Burgerzaken mensen met allerlei zaken, zoals het uitgeven van rijbewijzen/reisdocumenten of het verwerken van een verhuizing.

JOUW DAG
Het is vroeg en je begint met een kop koffie. Je start de computer op en zorgt ervoor dat alle systemen opgestart zijn voordat de eerste klanten aan de balie staan. Je eerste klanten zijn een ouder echtpaar, ze willen een paspoort aanvragen. Je begint met het controleren van alle benodigde gegevens. Terwijl je de administratieve handelingen verricht, maak je ondertussen een babbeltje met het echtpaar. Zo kom je erachter dat ze voor het eerst hun kleinkinderen in Canada gaan opzoeken! Aan de balie komen mensen uit alle rangen en standen van de samenleving voorbij, dat is wat het werk juist zo afwisselend maakt! De aanvraag is verwerkt. Je wenst het ouder paar een fijne reis en gaat verder met een jonge vrouw die haar rijbewijs komt verlengen. 

Je probeert er altijd voor te zorgen dat mensen met een lach weggaan, hoewel hier soms een beetje geduld voor nodig is. Zo staat er nu een man aan je balie die de Nederlandse taal nog niet goed beheerst. Je begrijpt dat hij een geboorteaangifte wilt doen. Geduldig neem je het proces met de man door, je controleert de documenten, verzameld hieruit alle benodigde informatie en voert het in om zijn pasgeboren zoon in te schrijven met een correct gespelde naam. De man loopt tevreden de deur uit. Geen klant is hetzelfde, en dat vind je juist zo leuk aan deze baan! Voordat je het weet is het alweer lunchtijd, de dag vliegt voorbij!

Jouw talent

Als medewerker Burgerzaken ondersteun je je collega’s bij diverse gemeentes bij de verwerking van complexe aanvragen zoals geboorte- en overlijdensaangiften.

  • Je bent 24 uur per week beschikbaar
  • Je hebt een HBO/WO opleiding afgerond
  • Je hebt recente front-office ervaring bij een gemeente.
  • Je hebt ervaring met systemen als Key2Burgerzaken
  • Je hebt modules voor BOBZ/BABZ afgerond
  • Burgerlijke Stand, Internationaal Privaatrecht en Nationaliteitswetgeving
  • Je bent klantgericht en sociaal
  • Bij voorkeur heb je meer dan twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie bij gemeenten
  • Je hebt kennis van GBA & BRP

 

Wij bieden jou

  • Afwisselende werkzaamheden | AethonEr is veel afwisseling in de werkzaamheden
  • Contract | AethonJe werkt 24 uur in de week
  • Trainingen en opleidingen | AethonPersoonlijke ontwikkeling staat bij Aethon centraal
  • Diploma behalen bij AethonIndien nodig zorgen wij voor gerichte Burgerzaken opleidingen en trainingen on the job
  • Salaris | AethonJe verdient een goed salaris dat we aanvullen met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Aethon appVia de Aethon app kun je gemakkelijk je beschikbaarheid en je gewerkte uren regelen

Over Aethon

Aethon is marktleider in flexibele arbeid op Burgerzaken en KlantContactCentra. Meer dan 200 gemeenten vullen dagelijks hun vaste formatie aan met onze startklare studenten en young professionals. Omdat wij doorlopend in contact zijn met onze opdrachtgevers, garanderen wij jou baan- en opdrachtzekerheid en zorgen we ervoor dat je bij verschillende opdrachtgevers aan jouw carrière bij de overheid kunt werken.

Deze talenten gingen je voor:

  • Sjoerd Bakker

    Sjoerd Bakker

    Afgestudeerd EIP en medewerker Front-office & Klantcontact

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

Topvacatures