• Dienstverband 24 uur per week
  • Standplaats Leiden, Alphen aan den Rijn, Zoetermeer
  • Opleiding HBO/WO/

Jouw uitdaging

Ben jij de enthousiaste en klantgerichte topper die wij zoeken?

Voor een gemeente in de omgeving van Leiden kijken wij uit naar ambitieuze kandidaten. Jij bent het visitekaartje van de gemeente. Je fungeert namelijk als het eerste aanspreekpunt voor de burgers die bellen met vragen en/pf problemen. 

Je verricht alle voorkomende werkzaamheden op het Klant Contact Centrum, maar als hoofdtaak heb je het beantwoorden van telefonische klantvragen. Daarnaast ga je af en toe ook aan de slag aan de informatiebalie en beantwoord je vragen via de e-mail.

Je krijgt energie van het telefonisch te woord staan van burgers met een grote verscheidenheid aan vragen. Je kunt de burger alles vertellen over reisdocumenten, maar ook juridische zaken en vergunningen schrikken jou niet af!

Je leert om effectief te communiceren en op een dienstverlenende manier zoveel mogelijk klanten te helpen. Kortom, een hele afwisselende bijbaan waarbij je de kans krijgt om alvast een waardevol netwerk op te bouwen voor de toekomst!

Jouw talent

Als medewerker klantcontact ben je een echte dienstverlener die de burger altijd vooropstelt.

  • Je bent minimaal 24 uur beschikbaar
  • Je hebt minimaal HBO niveau
  • Je bent een echte dienstverlener
  • Je hebt al ervaring met telefonie
  • Je vindt het prima om te reizen voor je werk

Wij bieden jou

  • Salaris | AethonEen salaris van €10,62 bruto per uur
  • Gezellige werksfeer bij AethonEen gezellige en leerzame werkomgeving
  • Trainingen en opleidingen | AethonEen opstapcursus Burgerzaken
  • Werktijden | AethonFlexibiliteit, waardoor deze baan goed te combineren is met jouw studie
  • Doorgroeimogelijkheden bij AethonSerieuze cv opbouw

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij)banen in de publieke sector. Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling; iedere nieuwe medewerker volgt een opstapcursus en na jouw afstuderen wordt er zelfs gekeken naar de eventuele doorgroeimogelijkheden. Het is dus meer dan een bijbaan alleen: een echte kickstart van jouw carrière en opstap voor de toekomst!

Deze talenten gingen je voor:

  • Sjoerd Bakker

    Sjoerd Bakker

    Afgestudeerd EIP en medewerker Front-office & Klantcontact

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

Topvacatures