• Dienstverband 36 uur per week
  • Standplaats Leiden e.o.
  • Contractvorm Fulltime
  • Opleiding HBO/

Jouw uitdaging

Aethon ondersteunt woningcorporaties in de regio op hun klant contact center. Je zult verantwoordelijk zijn voor zowel telefonie, balie- en administratievewerkzaamheden. Je staat een grote diversiteit aan klanten te woord, wat ervoor zorgt dat jouw communicatieve vaardigheden sterk zullen verbeteren. 

Je bent het eerste aanspreekpunt voor huurders die bellen met vragen, problemen en/of klachten. Je leeft je in, denkt mee en geeft advies op maat, dit zorgt ervoor dat er geen dag hetzelfde is.  

JOUW DAG
Een typische werkdag bij het KCC van een woningcorporatie is altijd anders. Telefonisch, persoonlijk en schriftelijk sta je huurders met algemene vragen te woord, maar ook voor noodgevallen ben je bereikbaar.  Aan de balie help je woningzoekenden met hun inschrijving en het vinden van een passende woning. Huurders help je met technische mankementen in de woning, overlast en persoonlijke vragen. Je leert om te gaan met tevreden huurders maar ook met teleurgestelde woningzoekenden en gefrustreerde cliënten. 

Je werkt samen met een divers team collega’s, mede collega’s van Aethon en interne collega’s van de woningcorporatie. Soms bekleed je de rol van een telefonist(e) die doorverbindt, soms behoor je tot de technische dienst en soms behandel je maatschappelijke en sociale vraagstukken. Met andere woorden, een diverse en uitdagende functie.

Jouw talent

  • Minimaal Hbo-niveau
  • Fulltime beschikbaar
  • Bereidheid tot reizen

Wij bieden jou

  • Afwisselende werkzaamheden | AethonEen uitdagende baan binnen de publieke sector
  • Gezellige werksfeer bij AethonEen gezellige informele werksfeer
  • Doorgroeimogelijkheden bij AethonCreëren van een serieus netwerk en het uitbreiden van je cv
  • Werkervaring opdoen en je netwerk opbouwen bij woningcorporaties | AethonErvaring opdoen en je netwerk opbouwen bij woningcorporaties

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij) banen bij woningcorporaties. Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling; iedere nieuwe medewerker volgt een opstapcursus en na jouw afstuderen wordt er zelfs gekeken naar de eventuele doorgroeimogelijkheden. Het is dus meer dan een bijbaan alleen: een echte kickstart van jouw carrière en opstap voor de toekomst!

Deze talenten gingen je voor:

  • Sjoerd Bakker

    Sjoerd Bakker

    Afgestudeerd EIP en medewerker Front-office & Klantcontact

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

Topvacatures