• Dienstverband 16 uur per week
  • Standplaats regio Utrecht
  • Contractvorm Bijbaan
  • Opleiding HBO/WO/

Jouw uitdaging

Heb jij altijd al aan de slag willen gaan met een uitdagende bijbaan bij een gemeente? Lees dan snel verder!

Aethon ondersteunt gemeenten op hun Klant Contact Centrum. Je zult aan de slag gaan bij één of meerdere gemeenten in de omgeving van Utrecht en hierbij een grote diversiteit aan klanten te woord staan. 

Je bent het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en andere instellingen die bellen met vragen, klachten en/of problemen. Je leert om effectief te communiceren en op een dienstverlenende manier zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. 

Naast de telefonische afhandeling van vragen en/of problemen bestaat ook de kans om aan de slag te gaan aan de balie Burgerzaken om bijvoorbeeld reisdocumenten en rijbewijzen uit te geven. 

Kortom de perfecte bijbaan voor naast je studie, waarbij je de kans krijgt om een waardevol netwerk voor de toekomst op te bouwen. 

Jouw talent

  • Minimaal HBO-niveau
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar, verdeeld over meerdere doordeweekse dagen/avonden
  • Ervaring met telefonie/callcenter is een pré
  • Bereidheid tot reizen
  • Affiniteit met de overheid

Geef jouw carrière een vliegende start en reageer direct!

Wij bieden jou

  • Dienstverband | AethonEen afwisselende & uitdagende functie binnen de publieke sector
  • Nieuwe contacten opdoen | AethonEen gezellige en informele werksfeer
  • Trainingen en opleidingen | AethonEen training om je zo goed mogelijk voor te bereiden op het werk bij een gemeente
  • Werktijden | AethonFlexibiliteit, waardoor de functie goed te combineren is met jouw eventuele studie
  • Contract | AethonDoorgroeimogelijkheden
  • Aethon appMet de Aethon app kun je gemakkelijk je beschikbaarheid en je gewerkte uren regelen

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij) banen in de publieke sector. Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling; iedere nieuwe medewerker volgt een opstapcursus en na jouw afstuderen wordt er zelfs gekeken naar de eventuele doorgroeimogelijkheden. Het is dus meer dan een bijbaan alleen: een echte kickstart van jouw carrière en opstap voor de toekomst!

Deze talenten gingen je voor:

  • Sjoerd Bakker

    Sjoerd Bakker

    Afgestudeerd EIP en medewerker Front-office & Klantcontact

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

Topvacatures