Uitdaging: Contactverkeer managen

Knab is in korte tijd hard gegroeid. Het was dan ook een grote uitdaging om het binnenkomend contactverkeer onder controle te krijgen. Wij herkennen sterke pieken in het contactverkeer en waren daarom op zoek naar flexibiliteit door inhuur op afroep. Via onze moedermaatschappij Aegon kwamen wij in contact met Aethon en vonden hierin een partner die ons écht kan voorzien in een flexschil.

Don van Arem:

Ik geef Aethon een

8,5

Daarom kies ik voor aethon

Aethon hanteert geen afnameverplichting en biedt ons daardoor de vrijheid om onze inhuur zelf in te delen op de manier waarop wij dat willen. Hierdoor wordt onze planning veel meer ontlast en kan er ad hoc worden ingespeeld op pieken op ons contactcentrum. Daarnaast levert Aethon het juiste type medewerkers, die perfect matchen bij onze bedrijfscultuur: echte dienstverleners.

Resultaat: flexibel dienstverlening verhogen

Dankzij Aethon hebben wij de schaalbaarheid van onze dienstverlening kunnen verhogen, zonder in te boeten op kwaliteit van medewerkers. Het contact dat wij hebben met Aethon is erg prettig. Aethon is een oprechte en zakelijke partner die onze jonge bedrijfscultuur snapt en deelt. Ik kan Aethon dan ook erg aanbevelen en geef onze samenwerking dan ook een welverdiende 8,5.

Direct capaciteit aanvragen

Vraag Don van Arem naar onze aanpak

WIJ BRENGEN U GRAAG MET HEM IN CONTACT, BEL:

088 035 1500

Zo werken wij samen

Om tot een goede samenwerking te komen doorlopen wij doorgaans acht processtappen.

Lees verder