Uitdaging: Invulling geven aan ons KCC

Sinds er een knip is gekomen in ons callcentrum-team en ons balie-team in 2014 stond de gemeente Goeree-Overflakkee voor een formatieprobleem op het callcentrum. Wij kenden Aethon al van een eerdere samenwerking met de voormalige gemeente Goedereede, waar Aethon al op zeer flexibele basis slimme krachten kon leveren. Op basis van de goede reputatie van Aethon hebben wij besloten om samen met hen invulling te geven aan ons callcentrum.

Helma Hilders:

Ik geef Aethon een

8,5

Daarom kiezen wij voor Aethon

Mensen van Aethon draaien volledig mee in de operatie en maken echt een deel uit van ons team. Ze hebben de juiste mentaliteit en zijn getraind in de vragen die op hen af komen. Op onze balie merk ik dat zij zaken snel oppakken en erg enthousiast zijn. Ze tonen een oprechte belangstelling in het werk en zijn zeer flexibel inzetbaar. Als wij morgen iemand nodig hebben, dan staat er ook altijd iemand. We zijn blij met onze ‘Aethon-ers’, zij snappen het werk gewoon.

Resultaat: Waarborging Continuïteit

Als ik moet omschrijven wat de samenwerking met Aethon ons oplevert, dan is dat waarborging van onze continuïteit tegen hele acceptabele kosten. Aethon levert klantgerichte, flexibele, deskundige en vooral ook meedenkende medewerkers die hier werkelijk alle zaken met gemak kunnen oppakken. Op alle producten draaien ze mee. Daarnaast merk ik dat de medewerkers ook erg blij zijn met Aethon als werkgever en dat zij het werk aan ons callcentrum en balie oprecht leuk vinden.

Direct capaciteit aanvragen

Vraag Helma Hilders naar onze aanpak

WIJ BRENGEN U GRAAG MET HAAR IN CONTACT, BEL:

088 035 1500

Zo werken wij samen

Om tot een goede samenwerking te komen doorlopen wij doorgaans acht processtappen.

Lees verder