Uitdaging: Opvangen piek- en Ziekmomenten

Als coördinator Klantcontact zit ik in een platform van 14 woningcorporaties waarin geregeld over bezettingsvraagstukken wordt gediscussieerd. Wij ervaren de druk van piek- en ziekmomenten en een aantal corporaties gaf aan hiervoor gebruik te maken van een flexibele schil. Dat sprak mij aan. Via een relatie ben ik in contact gekomen met Aethon en hier werd ik erg enthousiast van.

Jaap van Beelen:

Ik geef Aethon een

8

Daarom kies ik voor Aethon

Via Aethon komt er in onze organisatie een instroom van jonge intelligente mensen op gang, die zaken snel oppakken en zorgen voor een frisse blik. Ik vraag daarom ook vaak naar de mening van Aethon medewerkers, omdat zij op een andere manier naar processen kijken en met goede ideeën komen. Daarnaast biedt Aethon ons veel flexibiliteit en daardoor uitkomst bij uitval door ziekte of vakanties en bij piekmomenten. Doordat medewerkers van Aethon affiniteit hebben met de sector, kunnen ze ideaal worden ingezet voor algemene klantcontactvragen.

Resultaat: Structureel vangnet op piekmomenten

Aethon biedt ons veel flexibiliteit met jong talent en zorgt voor een frisse blik in onze organisatie. Jonge mensen, zonder bagage uit het verleden, die van grote waarde zijn in ons team. Ik kan Aethon dan ook aanbevelen om haar flexibiliteit en de frisse inbreng die studenten met zich meebrengen en geef onze samenwerking het rapportcijfer 8.

Direct capaciteit aanvragen

Vraag Jaap van Beelen naar onze aanpak

WIJ BRENGEN U GRAAG MET HEM IN CONTACT, BEL:

088 035 1500

Zo werken wij samen

Om tot een goede samenwerking te komen doorlopen wij doorgaans acht processtappen.

Lees verder