Uitdaging: Opvang van pieken op ons KCC

In september 2014 is GroenWest gestart met een Klant Contact Centrum. Er is al veel gebeurd en een aantal belangrijke mijlpalen zijn gezet. Zo is het een klantvolgsysteem en een kennisbank geïmplementeerd die zorgt dat GroenWest een lerende organisatie kan zijn. De belangrijkste uitdaging: een KCC team-creëren dat past bij de kwaliteit van dienstverlening die GroenWest voor ogen heeft. Klantcontacten komen met pieken en dalen en eind 2014 kreeg GroenWest steeds meer inzicht in deze trend en vonden wij in Aethon een partner die ons in de opvang van deze pieken kon voorzien.

Carolien Mast:

Ik geef Aethon een

8

Daarom kies ik voor Aethon

Aethon levert frisse en klantvriendelijke mensen die snel en zelfstandig werken. Het biedt mij de flexibiliteit en efficiency die ik nodig heb. Het is mooi om te zien dat Aethon een kweekvijver is voor jonge talenten. Mensen die via de eerste (bij)banen na hun studie ook daadwerkelijk instromen in onze sector. GroenWest werkt met een vaste pool mensen, maar omdat onze uitvraag hoger is dan ingeschat, mag die nog wel groeien. De intake en gesprekken met kandidaten doen we nu bijvoorbeeld samen; dat helpt ons beiden om nog sneller de juiste kandidaat aan ons te verbinden en de pool te laten groeien. 

Resultaat: Flexibiliteit en kostenbesparing

Dankzij de inzet van Aethon kan ik beter overweg met piek- en dalmomenten en de opvang van ziekte. Die flexibiliteit leidt tot concrete besparingen. Maar dat is het niet alleen. Aethonners zijn vaardig, klantvriendelijk en snel in onze systemen en dat merken onze huurders. Ik geef onze samenwerking het rapportcijfer 8 en kan een samenwerking met Aethon aanbevelen.

Direct capaciteit aanvragen

Vraag Carolien Mast naar onze aanpak

WIJ BRENGEN U GRAAG MET HAAR IN CONTACT, BEL:

088 035 1500

Zo werken wij samen

Om tot een goede samenwerking te komen doorlopen wij doorgaans acht processtappen.

Lees verder