Uitdaging: Last-minute capaciteitsaanvragen

Op ons Klant Contact Centrum merken we dat we met onze vaste bezetting niet in kunnen spelen op de fluctuerende call-flow op onze eerstelijns-functies. Er is daarom behoefte aan meer mensen, die flexibel inzetbaar zijn om piekmomenten op te vangen. Het blijkt voor veel uitzendorganisaties erg lastig om geschikte werknemers aan te leveren en we liepen er vaak tegenaan dat zij zich niet verdiepten in onze organisatie en moeite hadden met onze gewenste flexibiliteit. In Aethon vonden wij een partner die ons begrijpt en onze behoefte aan flexibiliteit kon invullen.

HULSHOF:

Ik geef Aethon een

8

Daarom kies ik voor Aethon

Aethon gaf ons direct een goed gevoel, een gevoel van begrip. Samen met Aethon hebben we kunnen werken aan de ontwikkeling van een van de allereerste flexibele schillen rondom een KCC. De ultieme flexibiliteit die Aethon biedt hebben wij niet eerder meegemaakt. Daarnaast spreekt de pool-gedachte ons erg aan. Dit leidt tot een kruisbestuiving van ervaringen die opgedaan zijn bij andere gemeenten. We zijn erg tevreden met de medewerkers die Aethon aanlevert: Snel van begrip, veel persoonlijkheid en ondanks hun leeftijd een aangename dosis levenservaring.

Resultaat: Kosteloos op- en afschalen

Aethon biedt ons ultieme flexibiliteit met vooropgeleide energieke medewerkers, waardoor pieken op ons Klant Contact Centrum gemakkelijk kunnen worden opgevangen. De mogelijkheid om kosteloos te kunnen op- en afschalen voelt goed. Aethon is een begripvolle partner en biedt ons een prettige cultuurinbreng van jonge mensen met een kritische blik.

Direct capaciteit aanvragen

Vraag Michael Hulshof naar onze aanpak

WIJ BRENGEN U GRAAG MET HEM IN CONTACT, BEL:

088 035 1500

Zo werken wij samen

Om tot een goede samenwerking te komen doorlopen wij doorgaans acht processtappen.

Lees verder