Uitdaging: Last-minute capaciteitsaanvragen

Na de start van het Klant Contact Centrum in 2011 zijn we bewust gestart met het werken met een grotere flexibele schil. Enerzijds om flexibel in te spelen op piek- en dalmomenten, anderzijds omdat we een krimp verwachten in het Burgerservice-werk. We werken met strakke planningen en veelal last minute capaciteitsaanvragen. We zochten een leverancier die daarmee goed overweg kan en vonden in Aethon een partner die ons begrijpt en die het waarmaakt.

VAN DEN BLINK:

Ik geef Aethon een

9

Daarom kies ik voor Aethon

Aethon onderscheidt zich van anderen doordat zij in staat is, snel en last minute de goede mensen te leveren. En ik merk het verschil van een goede werving en selectie. Ik herken ook een duidelijk Aethon-DNA: frisse kandidaten met goede competenties, hoogopgeleid en bijzonder klantgericht. Ik weet dat Aethon zelf ook goed opleidt en dat merk ik elke dag. De medewerkers zijn een echte aanwinst voor mijn team, zijn heel ambitieus en kennen onze gemeente en onze processen goed. 

Resultaat: >95% score op last-minute aanvragen

Aethon scoort meer dan 95% op onze last minute uitvragen en uit ervaring weten we dat niemand hen dat na doet. Op het juiste moment de juiste flexibele aanvulling. Soms denk ik wel eens, waren alle burgerzakenmedewerkers in Nederland maar zo als de medewerkers van Aethon! Ik zou iedereen de samenwerking met Aethon aanbevelen. Ikzelf doe dat actief in mijn eigen regio Utrecht waar we een collegiaal KCC-overleg hebben. In dat netwerk heeft Aethon een goede naam opgebouwd.

Direct capaciteit aanvragen

Vraag van den Blink naar onze aanpak

WIJ BRENGEN U GRAAG MET HAAR IN CONTACT, BEL:

088 035 1500

Zo werken wij samen

Om tot een goede samenwerking te komen doorlopen wij doorgaans acht processtappen.

Lees verder